دکور آرایشگاه

قیمت دکور آرایشگاه زنانه

قیمت دکور آرایشگاه زنانه

قیمت دکور آرایشگاه زنانه به عوامل زیادی بستگی دارد. در این نوشته قصد داریم تا این موضوع را برایتان موشکافی کنیم. پس از خواندن این مقاله میتوانید به خوبی اختلاف قیمت دکورهای مختلف آرایشگاه را تشخیص دهید.

قیمت دکور آرایشگاه چگونه تعیین میشود ؟

به طور کلی قیمت دکور آرایشگاه بستگی به متریال(مواد اولیه ای ) دارد که در ساخت دکوراسیون آرایشگاه شما استفاده میشود. برای مثال شما برای دکوراسیون آرایشگاه خود به موارد زیر نیاز دارید:

  • ویترین
  • آینه
  • پارتیشن
  • کمد و رگال
  • استند لاک
  • و ….

خب اینا قیمتشون چه فرقی میکنه ؟

وقتی شما از ویترین ، آینه ، مجسمه ، پارتیشن ، کمد و رگال و استند لاک و … استفاده کنید ، طبیعی است که باید بابت آنها پول پرداخت کنید. اما چرا پولی که پرداخت میکنید متفاوت است و از جاهای مختلفی که سوال میکنید قیمت های مختلفی دریافت میکنید ؟

اولین پاسخ جنس متریالی است که در ساخت این موارد به کار رفته است:

جنس متریال به کار رفته

در ساخت هر قسمت از دکور آرایشگاه زنانه موادی به کار رفته که قیمت متفاوت دارند. برای مثال یک آینه آرایشگاهی میتواند از جنس استیل یا از جنس فلز آهن باشد.

مسلما اگر آینه از جنس استیل باشد قیمت بالاتری نسبت به آینه هایی دارد که از جنس فلز آهن هستند. ناگفته نماند که خود استیل نیز دارای کیفیت های مختلفی است.

بنابراین وقتی خواستید برای دکور سالن آرایشی خود آینه بخرید حتما از فروشنده یا تولید کننده بپرسید که در ساخت این آینه چه جنسی به کار رفته ؟ اگر استیل است چه نوع استیلی(درجه 1 ، 2 ، 3 ) و اگر آهن است برای رنگ آمیزی آن چه نوع آبکاری به کار رفته ؟ آبکاری pvd از آبکاری فورتیک قیمت بالاتری دارد. گرچه ممکن است در ظاهر هر دو یکسان باشند اما قیمت متفاوت داشته باشند.

در مثال آینه خود شیشه آینه نیز بسیار اهمیت دارد. در کشور ایران آینه اردکان یزد از بهترین نوع آینه است . در رده های بعدی آینه ساوه قرار دارد. بنابراین فقط آینه میتواند قیمت دکور آرایشگاه زنانه یا مردانه شما را تا حدود زیادی تغییر دهد.

چه نوع چوب یا فلزی میخواهید ؟

در مورد کارهای چوبی میتوان به نوع mdf که در ساخت دکور شما استفاده شده است اشاره کرد. برای مثال در مورد ویترین آرایشگاه که برای سالن آرایشی خود انتخاب میکنید خیلی مهم است که این ویترین از چوب mdf فشرده و با کیفیت یا از چوب نئوپان ضعیف یا بی کیفیت ساخته شده باشد.

در نگاه اول شاید شما متوجه تفاوت این دو نشوید و هر دو را چوب فرض کنید . و وقتی یک فروشنده به شما قیمت کمتری پیشنهاد میکند فکر کنید که او فروشنده منصف تری است در صورتی که او به شما نگفته که چوب به کار رفته در کاری که ارزانتر پیشنهاد داده یک چوب ضعیف است.

چه تجهیزاتی به کار میبرید؟

تجهیزات آرایشگاه که در دکوراسیون خود به کار میبرید ، عامل اساسی در تعیین قیمت دکور آرایشگاه زنانه شما هستند. برای مثال شما برای سالن آرایشی خود به تجهیزات زیر نیاز دارید:

صندلی میکاپ

تخت آرایشگاه

میز ناخن

جالب است بدانید که همین تجهیزات که بخشی از دکور آرایشگاه زنانه یا مردانه شما را تشکیل میدهند در قیمت کلی دکور شما تاثیر به سزایی دارند. برای مثال وقتی میخواهید میز ناخن انتخاب کنید قیمت آن به عوامل زیر بستگی دارد:

  • چوبی یا فلزی بودن
  • روکش ایرانی یا خارجی داشتن
  • آبکاری طلایی یا نقره ای یا رنگ دیگری بودن
  • 1 نفره یا 2 نفره یا 3 نفره بودن آن

به همین ترتیب باقی تجهیزات آرایشگاهی که در سالن خود به کار میبرید در قیمت کلی دکوری که برای سالن خود انتخاب میکنید تاثیر به سزایی میگذارد.

خوش قیمت ترین و با کیفیت ترین

ابتدا نگاهی به تجهیزات و دکوراسیون زیر بیاندازید تا در ادامه به بررسی آنها بپردازیم

 

پارتیشن مدل یسنا طلایی

7,500,000 تومان
پارتیشن مدل یسنا طلایی مناسب برای سالن آرایشگاه یا هر فضایی که قصد جدا کردن آن از دیگر فضاها را

آینه کنسول 1 نفره مدل کریچر طرح سنگ

12,000,000 تومان
  • نام محصول: آینه کنسول
  • مدل: کریچر 1 نفره
  • ابعاد:
  • رنگ: طرح سنگ

این تنها بخشی از تجهیزاتی است که کارخانه آرایش تجهیز تولید میکند. در صورتی که به دنبال دکور آرایشگاه زنانه یا مردانه با قیمت مناسب هستید میتوانید از محصولات ما دیدن کنید.

نتیجه گیری

ما ادعا نمیکنیم که ارزان ترین محصولات را داریم . ولی ادعا میکنیم که برای قیمت بالای محصولات خود دلیل داریم. اگر بعد از مشاوره با کارشناسان ما دیدید که قیمت دکور آرایشگاه زنانه یا مردانه شما گرانتر از جاهای دیگر است به این دلیل نیست که ما گران فروش هستیم.

بلکه شما میتوانید از مشاورین ما بپرسید که از چه متریالی برای ساخت دکور شما استفاده میکنیم. چقدر دوام دارد. چه طرحی دارد و از چه تکنیک هایی برای ساخت آن استفاده شده است. چقدر ساخت آن زمان برده است و ….

همه این نکات در قیمت دکور آرایشگاه زنانه تاثیر دارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک زیادی در تشخیص علل اختلاف قیمت دکوارسیون و تجهیزات آرایشگاهی کمک کرده باشد

با تشکر

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *